Nyheter på Yadkin

Det sker och kommer att ske nya saker på Yadkin framöver. Gitt har flyttat ut från den lilla tomten hon hade kvar. Hon utnyttjade inte den som det var tänkt varför det blev onödigt att ha den kvar. Vi kommer ändå att fortsätta vårt samarbete och redan efter påsk börjar vi att planera för en ny festival 🙂

Jag har fått krympa mitt land rejält på sista tiden, och har bara biten för Grodan och scenen kvar. Min skapande ådra får jag alltså inte längre utlopp för. Därför har jag beställt en homestead som kommer att ligga intill Yadkin. Den simmen kommer också att vara öppen för alla att besöka så klart. Dessutom finns planer på att bygga upp ett koloniområde med billiga stugor att hyra för den som vill ha ”en fot” på Yadkin och ta del av den gemenskap som finns där.  Så håll utkik efter det om ni är intresserade eller hojta  till redan nu för att vara säker på att ni får förstahandsifon när de är klara.

Jga vill också här påminna om att Vikingashowen på Ewas Gimle Theatre har premiär den 4 april. Det gäller att komma i tid eftersom antalet platser kommer att vara begränsat.

Kommentera

