Färja på Yadkin som går till systersimmen Reykja (Gimle)

Igår så började färjan att gå mellan Yadkin och Reykja som tar upp till 7 passagerare.
Färjan går nu var 5e minut. Är en trevlig skärgårdstur.
Är ett av det trevligaste sätten att komma till Reykja.
Man tar sig till färjan från Apollons klubb Bounce Bar.
Nya Simägaren Rultan Zeplin och jag har byggt upp en natur och upplevelse sim där du kan spendera många trevliga stunder där du kan relaxa och hittar även detta:
* Vacker natur
* Café med hembakta kakor och bakelser.
* Sevärdheter
* Flygplats
* Flyga flygplan
* Ballongfärd
* Fallskärmshoppning
* Camping
* Paddling
* Roddbåtstur
* Fisketävling
* Ridning
* Gejser och vulkanisk område
* Havs Bad & varmvattenbad
* Vattenrutschkana
och mycket mer.

Välkommen
http://slurl.com/secondlife/Yadkin%20Valley/108/250/22

One response to “Färja på Yadkin som går till systersimmen Reykja (Gimle)

  • Rultan Zeplin

    Simmen är långt ifrån klar ännu, men hjärtligt välkomna för att se hur den sakta men säkert växer fram. Ett pressande RL för min del gör att jag inte orkar med allt jag skulle vilja i SL, så simmen växer fram i min och Alfs egen takt 🙂

Kommentera

