La Grande Musica! på Bounce Bar

Fredagen den 26 april 22.00

Lingvistiska långkörare lurar listigt på Bounce Bar nu på fredag!

Bounce Bar Logo - 20130426 - L songs

Kom och fröjdas med mig och lyssna på alla dessa tokbra låtar på L. Som vanligt, kommentera artikeln för att berätta vilket just din bästa låt är på bokstaven L.

I fredag var det ingen tvekan, Wenys favoritlåt, Knocking on heavens door med Guns ‘n’ Roses, var avgjort den populäraste låten på K.

Letter L

Så kamma era avor, ladda med ert bästa humor och glädje, så fortsätter vi att ha kul tillsammans på fredagarna framöver 😀

Love

DJ Apollon

Om DJ Apollon

Swedish Musician and DJ, that rumbles arround in Second Life and spreading love with his mouth and songs :) Visa alla inlägg av DJ Apollon

13 responses to “La Grande Musica! på Bounce Bar

  • Lena Bloobury-Takacs

    Livet är en fest – Nationalteatern
    För klart att livet är en fest hos dig Apollon!
    (Oj, smörade jag nu?)

  • Weny (timid)

    Lonely Man — Bohunks (ny skiva, finns på Spotify)
    Lean on me — Mikael Rickfors
    Lithium — Nirvana
    The Letter — Joe Cocker
    Och nu lull-lallar jag vidare i natten…

  • Jändi

    Äsch då…L raden var tom i mitt block. Då har jag att göra idag. Återkommer…

  • Betty Idler

    Letat låtar på L
    Let’s go rocking tonight-Hurriganes
    låter lockande

  • Jändi

    Idag blir det bara klämmiga bitar och jag struntar fullständigt i dina konstiga regler 🙂

    Land Of Confusion – Genesis
    Losing My Religion – R.E.M
    Love Is My Drug – John ME
    Love Child – Fibes, Oh Fibes
    Love Is A Battlefield – Pat Benatar
    Life Is A Rollercoaster – Ronan Keating

    Over and out

  • kickan61

    La Bamba – Richie Valens
    La Tortura – Shakira
    Love to love you baby – Donna Summer
    Life is life – Opus
    Lullaby – Nickleback
    Love in an elevator – Aerosmith

  • Weny :)

    Är man Kewl (cool med extra allt) så struntar man i allt utom att vara glad och (lite) snäll….

  • Lelle

    Min vana trogen slänger jag in en önskan i 12:e timmen…
    Gigi D’Agostino – L’Amour Toujours
    Lelle Lskar den låten.

  • Lelle

    … jag vet att det heter 11:e timmen, men jag vill bara poängtera att jag är ute i allra sista stund, som vanligt. Lär väl dyka upp på festen först när tjocka tanten spelar…

    • Lelle

      Sjunger, visslar, flöjtar… whatever! tangentbordet skriver fortare än min vinmarinerade hjärna tänker :O

Kommentera

