Mega Tunes on Bounce Bar!!!

Fredagen den 3 maj kl 22.00

Bounce Bar Logo - 20130503 - M songs

Mumsiga mulliga mastodontlåtar, monteras metodiskt massivt av DJ Apollon, när bokstaven M står för dörren. Ni vet drillen, kommentera artikeln med just din favorit på M. Själv har jag en hel hög låtar som jag bara måste spela på fredag. Hur ska en liten Apollon hinna med alla? Snacka mindre? nääääääh.

Förra veckans Lösaktiga L kväll slutade i att Nickelbacks – Lullabye, var den låt som gillades mest. Detta innebär att  Kicki drog hem vinsten denna gång. (fast nu blir jag hård, bara en låt nästa gång :D)

Letter-M

Så kom till Bounce Bar nu på fredag och förgyll allas tillvaro med just din närvaro och dina glada tillrop!!!

Megamusik alltså, nu på fredag på Bounce

Mumsiga kramar

DJ Apollon

Om DJ Apollon

Swedish Musician and DJ, that rumbles arround in Second Life and spreading love with his mouth and songs :) Visa alla inlägg av DJ Apollon

18 responses to “Mega Tunes on Bounce Bar!!!

  • Weny :)

    Mad World — Tears For Fears fast jag tycker Gary Jules version är bättre
    Mmm Mmm Mmm Mmm — Crash Test Dummies (den rösten kan få vilken nucka som helst att tänka på något mumsigt)

  • Ikaros String

    Nuuu skall vi se………
    Det mest givna när Apollon spelar, fast då blir man väl tagen för att vara mutad……September – Mikrofonkåt!

    Så jag tar en klassiker istället….
    Mike Oldfield – Moonlight Shadow

    /Ikaros String

  • Lelle

    Blandar friskt bland några godingar…
    Air Supply – Making Love Out of Nothing At All,
    Klassikern: Slade – My Oh My,
    Svenskt: Lill Lindfors – Mitt lilla fejs,
    Och slutligen min favorit: Cascada – Miracle

    Hjälp mej välja!

    • DJ Apollon

      Ge mig inte ett sådant val , Lelle…
      mmm måste nog klura på detta, men känns som om en tändarlåt från 80-talet väger…….tyngre

  • Betty Idler

    Suprice Apollon!!!!!!! du trodde väl jag skulle önska en rocklåt igen?
    tar den här istället
    Boney M – Ma Baker

  • kickan61

    Mitt i ett äventyr – Carola 😛

  • Jändi

    Slänger in en önskan från en gemensam bekant…
    MMMBop – Hanson 😉

    • DJ Apollon

      Undrar vem det kan vara??? Men den klämmiga biten är redan vigd att spelas på fredag 😀

  • Jändi

    Med tanke på önskningarna skulle man kunna tro att det bara är ”gammfolke” som går på Bounce. Så nu är det dags för ungdomen i gänget att önska 😉

    Mirrors – Justin Timberlake

  • Lena Bloobury-Tacaks

    Hade svårt att komma på en bra låt på M tills jag upptäckte att jag gick och nynnade på My Toot Toot…Tror att den framförs av Tamra Rosanes

Kommentera

