P P Poison on Bounce Bar!

Fredagen den 24 maj 22.00

Bounce Bar Logo - 20130525 - P night

Då är tiden kommen till att hylla alla underbara låtar på bokstaven P. 16:e fredagen som jag nu lyckats hålla mig till ett koncept och jag måste säga att jag älskar det. Jag kommer under veckan att värka fram mina egna favoriter. Har du någon favorit på P? Tänkte väl det 🙂

Pulsande, pumpande musik utlovas och en och annan plump toklåt 🙂

Letter P icon

Vi syns på fredag, med humöret på topp
Kram DJ Apollon

Om DJ Apollon

Swedish Musician and DJ, that rumbles arround in Second Life and spreading love with his mouth and songs :) Visa alla inlägg av DJ Apollon

13 responses to “P P Poison on Bounce Bar!

  • Jändi

    Det är faktiskt den 24 maj på fredag. Om inte måste jag fylla år på fel dag och det blir så förvirrande.

    • Weny (timid)

      Men grattis fyller du gammeltorsk på fredag eller vad det nu kallas i dina forna hembygder…..Om jag hittar en låt med presidenten på P så skall jag önska den

      • Jändi

        Hahahaha…jag gillar din kreativitet när det gäller mina smeknamn 😉
        Presidenten får gärna sjunga för mig, det skulle vara en stor ära!
        Jag fyller på lördag…men nu såg det ut som fredag…

      • Jändi

        Glömde berätta att på dom breddgraderna heter det gammgädda. men nu har jag nog uppgraderats till gammeltorsk.

  • DJ Apollon

    Oppps..I did it again 😀
    Korrigerat nu, och ett förgrattis till dig jändan!!!!

  • Weny (timid)

    Penus/Penis song — Monty Python (Isn’t it frightfully good to have a dong?)
    Possokongro — Ewert Ljusberg (Jändans President, se ovan)

  • Jändi

    Photograph – Nickelback

  • Betty Idler

    Pppp= problem idag får det bli fler låtar
    ett måste är ju fårståss Ozzy
    Paranoid-Black Sabbath
    Paperback Writer-Beatles är ju ox¨en bra låt
    och är Black Sabbath med måste ju Black Ingvars vara med hihi
    Pärleporten-Black Ingvars
    har många fler på P men törs inte ta upp fler ifall vakten kommer på mej

  • kickan61

    Puttin on the ritz – TACO

  • Lelle

    Och utom tävlan kommer jag med…
    Personal Jesus med Depeche Mode

    Jag kommer troligen vara förhindrad att närvara pga annat.

Kommentera

