Dags för SVAMPFREDAG igen!!

Så här i början av svamp-perioden har jag inbjudit Örebro kommuns Svampexpert till en timmes föreläsning om giftiga och ogiftiga svampar. Föreläsningen startar på Svampen den 19 juli kl. 22.00.

Image

NEJ, jag skojar bara 🙂

 

Vi kör ett Fredagsparty istället kl. 22.00, SVAMPFREDAG på Svampens Restaurang med blandad musik, allt från Harry Brandelius till dagens musikstilar. Dessutom har DU chansen att önska DIN favoritmusik.

VÄLKOMNA till en helt galen Fredag på SVAMPEN!!!

http://maps.secondlife.com/secondlife/Yadkin%20Valley/39/50/22

2 responses to “Dags för SVAMPFREDAG igen!!

  • Lelle

    Men nu blev jag ju nästan lite besviken!
    En svamp-föreläsning vore ju perfekt 😉 lol
    Nåja, man får väl nöja sig med vad man får…

    Men då skulle jag vilja önska musik av Infected Mushroom,
    och tilltugg till musiken får bli en fransk omelett med kantarellstuvning.
    Betalar gör jag i svamp-jaren… 😉

Kommentera

