THE ”THE” på Bounce Bar nu på fredag 22.00

Vaddå ”THE” undrar ni?

Jo, men man kan ju inte spela låtar på T bara så där. För det är en himla massa kanonlåtar vilka börjar med ”THE”. Så på fredag blir det låtar vilka startar med det lilla fina ordet ”THE”.

Bounce Bar - 201308 30 - THE - at Bounce Bar

Har du någon favorit som poppar upp i huvudet? Skriv här och berätta.

Förra veckan blev det en klassiker i form av ABBA’s Super Trooper, önskad av Lelle, som gick som segrare. Vad blir det månde på fredag?

Kom och ha kul tillsammans med mig och alla vännerna på Bounce

kram

DJ Apollon

Om DJ Apollon

Swedish Musician and DJ, that rumbles arround in Second Life and spreading love with his mouth and songs :) Visa alla inlägg av DJ Apollon

13 responses to “THE ”THE” på Bounce Bar nu på fredag 22.00

  • Jändi

    Snart får du byta dag för Bounce! Fredagar verkar hopplösa för mig att närvara. Min bästa THE-låt är i alla fall Robbie Williams – The Troble With Me

    Ibland känner jag mig som ett vandrande problem…

  • Lelle

    Ähum.. nu ska vi se..

    Först tänkte jag ta nåt riktigt snuskigt, som:

    Blink 182 – The Blowjob Song

    Men då såg jag att den var bara 27 sekunder, visserligen mer än 4 sek. men ändå, duger inte på Bounce.

    När jag ändå var inne på snusk, kom jag på en annan gammal SL-favorit:

    Il Caesar – The Stalker

    Men då kanske nån känner sig påhoppad, och börjar gnälla…

    Nåt jag inte hört på länge är

    Eminem – The Real Slim Shady

    Vart tog han vägen? Ligger han och sover?

    Apropå sover, minns jag för några år sedan när RIX körde samma slinga varje natt, och varje dag under en lång tid hade jag samma uppväckningslåt på klockradion:

    Madonna – The Power of Goodbye

    Visserligen var det lätt att somna till den också, men jag njöt varje dag att vakna till den.

    En av mina äldsta favoriter är Pink Floyd, och speciellt The Dark side of the moon, från vilken denna kommer:

    Pink Floyd – The Great Gig In The Sky

    Jag gillar även modern hästjazz, som Carlene Carter och Faith Hill…
    Denna är riktigt söt:

    Faith Hill – The Way You Love Me

    Men kanske det nån smörballad vi skall välja, som t.ex:

    Micheal Learns To Rock – The Actor

    Vänta nu, det var EN låt va?

    jaja, ta vilken som passar bäst då, kanske den här skulle passa herrn:

    DJ Sammy – The Boys of Summer ?

  • kickan61

    The phantom of the opera – Nightwish

  • Weny (timid)

    Klart jag inte undra, synd bara att The The inte gjort någon låt på The…
    Men jag och Marilyn Manson vill istället hylla det vackra folket som svänger sina lurviga på Bounce. Kanske blir folket så exalterade så dom vill skrika Day-o, day-o Daylight come and we no wan’ go home Day, me say day, me say day, me say day Me say day, me say day-o Daylight come Daylight come and we no wan’ go home…

  • Betty Idler

    The show must go on, så det skulle passa bra med
    The great pretender-Queen
    pst ska vara snäll idag och bara önska en låt

  • Ikaros String

    Kommer med min låt i sista minuten som vanligt!!!

    Bruce Springsteen – The River

    /Ikaros String

Kommentera

