Terrific Tunes on ”T” at BOUNCE BAR

Fredagen den 6 sep 22.00 CET

Välkomna, så kör vi på med TOKIGA, TUNGA, TOSSIGA, TOMTIGA & TANKVÄRDA låtar på bokstaven ”T”.

Bounce Bar - 20130906 - T - at Bounce Bar

Vilken favoritlåt tänker du på när du sätter ihop din mun till ett ”T”? Jag vill veta innan torsdag 🙂

Förra veckan så blev det en förkrossande seger för Nightwishs  tolkning av Phantom of the Opera, önskad av Kicki Bowler (Spingflower). 300 Lindens kommer vännen att shoppa loss för  🙂

Och kom med kärlek vänner, det kan vi aldrig få för mycket av, så har vi en kul kväll tillsammans 😀

DJ Apollon

Om DJ Apollon

Swedish Musician and DJ, that rumbles arround in Second Life and spreading love with his mouth and songs :) Visa alla inlägg av DJ Apollon

10 responses to “Terrific Tunes on ”T” at BOUNCE BAR

  • Lelle

    En låt med bounce:
    In-Grid – Tu Es Foutu

    Nån kärlek kan jag inte bidra med, tvärt om, låten handlar om ett avslutat förhållande… 😉

  • DJ Apollon

    Allt har en ände, utom korven som har två 😀
    Och vilket låtval Lelle, den här låten är ju underbar…Länge sedan jag hörde den!

  • kickan61

    Turn on your reciver – Nazareth 🙂

  • Vira

    Tonight med Seether 🙂

  • Lena Bloobury-Tacaks

    En av de första låtarna jag dansade till på en klubb i SL började på T och naturligtvis vill jag önska den nu..
    Turn up the radio med Autograph

  • Betty Idler

    Mera finnrock till folket
    Tragedy-Hanoi Rocks

  • Jändi

    Nu är det dags för en liten regeländring (gäller endast kommandoror) Eftersom jag varit borta 3 fredagar får jag önska 3 låtar. Frågor på det?

    Town Called Malice – The Jam
    Två Lika Är ett – Pugh
    Turn The Beat Around – Vicki Sue Robinson

    ps…först tänkte jag på låten som ungdomspersonerna brukar sjunga för dig 😉 …ds

  • Ikaros String

    I och med att jag VET hur slitit det är som DJ…..öppna öl….dricka öl…..och ja visst ja,spela musik, så anar jag att den gode Apollon är rätt så nödig när listan spelas…..Så för att Apollon skall få lite paus….
    Sisters of Mercy feat Ofra Haza – Temple of love. 🙂

    /Ikaros String

  • Weny (timid)

    Three little birds – Bob Marley.

Kommentera

