Nytt koncept på Bounce Bar

Fredag 25 oktober kl 22.00

Det har varit en del ledsna miner över att alfabetsleken nu är över på Bounce Bar. I helgen avslutades den, mitt under självaste Yadkin Festivalen, med å ä ö. Men för att lösa problemet ifrån en annan vinkel, tänkte jag köra en ”pilot” på ett nytt koncept om än på samma tema. Jag tänker utgå ifrån ARTISTEN/ARTISTERNA istället denna gång. Ska vi se om vi kan värka fram våra låtar på det viset 🙂

Bounce Bar - 20131025 - Artists on A

Så på fredag är det bara Artister på A, som får vara med och leka i ljudrummet på Bounce Bar.

Har du en favoritartist på A ? Vad bra! Då kan du önska vilken låt som helt med denne! Kanske hittar vi nya spännande låtar med den här tekniken. Jag vet att jag gjort det i alla fall. Mina val är klara och kan höras på fredag.

Kom med kärlek

DJ Apollon

Välkomna

Direkthopp till Bounce:

http://maps.secondlife.com/secondlife/Yadkin%20Valley/138/198/27

 

 

Om DJ Apollon

Swedish Musician and DJ, that rumbles arround in Second Life and spreading love with his mouth and songs :) Visa alla inlägg av DJ Apollon

10 responses to “Nytt koncept på Bounce Bar

  • Lelle

    Tillägnar en söt tjej i SL denna låt:

    ”Andrew WK – She Is Beautiful”

    Min lilla docka, ”Alizee – Moi Lolita”
    Hoppas du följer mej i livet, ”Antique – Follow me”
    Jag drömmer om dina läppar, ”ATC – I’m In Heaven (When You Kiss Me)”
    Och du vet vad som väntar dej, ”Alcazar – Sexual Guarrantee”
    Men ger du mej korgen, ska du veta att jag gjort allt för att behaga dej, ”Anastacia – Paid my dues”
    Isåfall är det kanske bäst att du lämnar mej, ”Anastacia – Set Me Free”
    Mitt öde kanske är att vara ensam, ”Alice Deejay – Better Off Alone”
    Men jag kommer aldrig glömma dej, ”A1 – Caught In The Middle”

    …en låt var det, eller hur?
    Jag har alltid haft svårt att räkna…

  • Jasmine

    A-ha – Take on me
    Adele – Someone like you
    Amanda Mair – House
    ABBA – Gimme! Gimme!Gimme!
    Alphaville – Sounds like a melody
    Alanis Morissette – Ironic
    Avicci – Hey brother
    Axel Algmark – Kyss mig
    …ja jag ska sluta men bara en till som alltid får mig vilja gråta:
    Anthony and the Johnsons – Hope there’s someone

    Ser fram emot B 😀

  • Weny (timid)

    Laurie Anderson — o superman
    Lynn Anderson — Rosegarden
    Joan Armatrading — Me myself I

  • Lena Bloobury-Takacs

    Accept – Balls to the wall
    Alice Cooper – He’s Back

    Sedan finns det ju massor fler. Särskilt en låt med ett band som börjar på A…Chansar på att Ikaros önskar den (hahahhaha).

    Lena

  • Lena Bloobury-Takacs

    Ledtråd: Låten börjar på H och gruppens namn slutar på C

  • Betty Idler

    Knackeli knack på dörren
    Knocking On Heaven’s Door-Aereosmith

Kommentera

