GRAV ÖLs PARTY – Yadkin går i graven, så även Bounce Bar

En epok är över. Yadkin kommer snart att somna in. I och med det kommer även BOUNCE BAR att ta ned skylten och försättas i malpåse (dvs inv.).  Det har varit en underbar resa och jag tycker personligen att Bounce Bar blev precis ett så där lyckat projekt som jag hade vågat hoppats på. Både Iendis och mitt beslut är enhälliga, det är dags att gå vidare.

Minnena är så många! så mycket skratt, så mycket glädje!

Men, det som nu känns vemodigt, ledsamt och sorgligt kommer snart att förbytas i glädje och energi riktat framåt.

Så:

På FREDAG 20.30 (1 nov) och till sena natta

blir det ett hej dundrande GRAVÖLSPARTAJ! Då vi tillsammans en sista gång kan njuta av Yadkin och BOUNCE Bar och alla sköna stunder som varit under dessa år!

Kom och minns, snacka, roligheter och tokigheter med oss alla. Jag kommer att göra mitt yttersta för att ni ska trivas under denna kväll, där vi alltså startar direkt efter Rultans meditation.

och vi kommer att hålla hela festen i VÄXTHUSET på YADKIN

kram

er för evigt glade

DJ APOLLON

Om DJ Apollon

Swedish Musician and DJ, that rumbles arround in Second Life and spreading love with his mouth and songs :) Visa alla inlägg av DJ Apollon

7 responses to “GRAV ÖLs PARTY – Yadkin går i graven, så även Bounce Bar

  • Lena Blåhåret

    Åååh, vad jag kommer sakna er och allt det roliga jag haft på Yadkin.
    Puss och lycka till i framtiden…Hoppas vi kommer träffas någonstans i SL i framtiden.
    Lena Blåhåret

  • Jändi

    Jag tror jag kan svara för oss båda…oss slipper du inte i första taget 🙂

    • DJ Apollon

      Instämmer med föregående talare eller talarinna ska det kanske vara 😀

      Jag kommer att saknar Bounce kvällarna tillsammans med er alla oerhört!

  • Weny (timid)

    Det var ju skönt att höra att man inte slipper er…Modigt att vända blad och för oss alla: http://www.youtube.com/watch?v=SUIO-Mr4RbQ

  • DJ Apollon

    Då vänder vi på bladet och vad hittar vi väl där! 😀
    Ja vad hittar vi där

  • Vira

    Jag hoppas ni får en kanonkväll, men det vet jag att ni får även om det kommer bli ledsamt också!
    Jag vill passa på att tacka för dom här åren.. När jag först flyttade till Yadkin hade jag hus på ett annat ställe också, men jag trivdes så bra hos er så jag flyttade helt efter ett tag 🙂
    Som du säger Apollon är det dags att vända blad, vilket jag hade beslutat om redan när Iendi släppte bomben 😉
    Men som sagt… Tack för den här tiden ni är en underbar skara och jag hoppas att ni alla hittar nya utmaningar i SL 🙂

    Kraam från en Vira som festar loss med tjejgänget i RL ikväll 😉

    och vem vet… kanske vi ses i SL någon gång 🙂

  • Kicki Bowler

    Tack för alla underbara och glada stunder på Yadkin, tack jändi för allt och tack till dig med Apollon, ni har alltid funnits till tröst och stöd när man haft lite kämpigt och behövt prata, vi ses ikväll.
    Kraaaam 🙂

Kommentera

